Politică de livrare și retur
Livrare
Donațiile disponibile pe site-ul nostru sunt produse virtuale, prin urmare nu se livrează niciun produs fizic sau descărcabil. După prima plată veți primi confirmarea pe email atât din partea Asociației ViitorPlus-asociația pentru dezvoltare durabilă (pentru plasarea comenzii) cât și din partea Netopia MobilPay (pentru procesarea plății).
Ce înseamnă o donație:
Fondurile provenite din donații acoperă costurile pentru desfășurarea proiectului de împădurire Adoptă un Copac! al asociației ViitorPlus.
Toate sumele donate sunt utilizate pentru plantarea, creșterea și îngrijirea unui arbore timp de minim 5 ani de zile, până când acesta ajunge, împreună cu ceilalți copaci, la stadiul de masiv, precum și pentru acoperirea cheltuielilor operaționale (cheltuieli privind spațiul de lucru, transport, vizite în teren etc.), cheltuielile administrative.
Certificatele de adopție
Cu fiecare donație, noi dorim să mulțumim donatorilor oferindu-le un certificat de adopție de copăcei, ce atestă faptul că asociația noastră va planta arbori în numele donatorilor sau a altor persoane indicate de aceștia. Persoanele care doresc sa il primeasca ne pot informa de acest lucru pe adresa [email protected].
Administrare donații
Donațiile recurente pot fi consultate și administrate din secțiunea Contul Meu – Donații. Această zonă se poate utiliza pentru vizualizarea statusului și a datei lunare de reînnoire a donației, pentru reînnoirea manuală sau anularea donației și se poate schimba statusul funcției de auto-reînnoire. Pentru a fi accesată cu ușurință, această secțiune este vizibilă pe orice pagină, în subsolul site-ului.
Retur sau rambursare
Fiind vorba de produse virtuale, nu se aplică politică de retur. Dacă doriți rambursarea unei donații, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare scrisă pe adresa [email protected].